Blogservice

Blogservice om je doelgroep te bereiken

Je wilt een blog om vertrouwen op te bouwen. Met de blogservice van Cline lukt dat ook.

Wanneer je kennis deelt in een artikel, online of offline, creëer je vertrouwen. Je doelgroep weet daardoor dat jij expert bent en waardevolle informatie geeft, wat je sympathiek en betrouwbaar maakt. Met elk artikel – al dan niet op social media – bouw je dus een beetje vertrouwen; met regelmatig artikelen delen bouw je groot vertrouwen. En vertrouwen leidt op den duur tot opdrachten. Het is de belangrijkste voorwaarde voor opdrachten – die de opdrachtgever overigens zelden noemt, omdat die onbewust werkt.

Continuïteit

Continuïteit van je bedrijf vergt continuïteit van je opdrachten, daarvoor vergt het continuïteit van je relaties en dat vergt continu onderhoud. Per telefoon of met een bezoek natuurlijk, maar dat kost veel tijd. Online kun je gemakkelijk contacten onderhouden, maar dat kan heel oppervlakkig worden. Maar social media biedt daarvoor ook te weinig ruimte. Ga zakelijk bloggen en bouw een enorm reservoir aan inhoudelijke content op, die je mailt en deelt. Steeds weer opnieuw. Dit kost tijd. Daarom is er blogservice.

blogservice

De voordelen van bloggen

  • In een blog kun je beter de diepte ingaan, waar social media vaak oppervlakkig blijft. Met blogservice wordt het niet langdradig.
  • Elk artikel in je blog kun je een ander onderwerp aansnijden en daarmee je diversiteit in projecten én consultants tonen. En met blogservice krijg je een oneindig aantal ideeën voor onderwerpen.
  • Een blog biedt content voor je social media, zodat je daar interessante berichten kunt plaatsen. Daarbij plaats je een link naar je website voor wie meer wil weten: jouw doelgroep.
  • Een blog verbetert je vindbaarheid op precies de vragen waar je doelgroep naar zoekt – want dat zijn je blogonderwerpen.
  • Een blog geeft waardevolle inhoud aan je nieuwsbrief, zodat je abonnees ernaar uitkijken. Met blogservice houd ik in de gaten dat het inderdaad waardevol voor hen is.
  • Geen tijd, geen ideeën of geen zin? Met blogservice ondersteun ik wat je nodig hebt. Zolang de inhoud maar van jou komt.

Continuïteit betekent dat je ook niet veel hebt aan eenmalige ondersteuning. Daarom heb ik blogservice-abonnementen. Je krijgt er meteen een jaarplan bij: elke dag, week en maand weet je wat je kunt doen en welke blogservice je van mij kunt verwachten. Inclusief een brainstorm voor de onderwerpen!

De voordelen van blogservice

Vreemde ogen dwingen. Je maakt daarom een afspraak met mij waarin ik een paar vragen stel over een praktijkvoorbeeld. Iedereen die zelf heeft deelgenomen kan die gemakkelijk beantwoorden. Weinig moeite, authentieke content en diversiteit in je verhalen. Dat levert de blogservice jou op.

Goud: interview

Je consultant, CEO of klant laat zich telefonisch interviewen en ik schrijf daar een artikel van voor op je blog – dat is pas echte blogservice. Iedereen heeft wel een halfuurtje beschikbaar om antwoord te geven op vijf makkelijke vragen over de eigen praktijk.

Zilver: redactie

Ik corrigeer, structureer en herschrijf soms het artikel tot het toegankelijk en aantrekkelijk is. Soms vraag ik vooraf voorbeelden of uitleg. Standaard kan de consultant één keer reageren, wat ik nog aanpas.

Brons: klikscan

Je consultants krijgen concrete tips per blogartikel met de bedoeling dat ze ervan leren. De tips zijn steeds op het schrijfniveau van je consultants. Het is de goedkoopste versie, maar ik ben wel hard. Hard voor weinig, dus.

Schrijf je hier meteen in voor een gratis proef. Je betaalt niets zolang je het niet plaatst op je blog.

Deinput van je bureau

Je levert een tekst als input aan, bijvoorbeeld een verslag, logboek, rapport, long read, whitepaper of research. Of een compleet blogartikel, of een naam en telefoonnummer van iemand die ik voor je interview. Denk aan je consultants, een klant of een vakinhoudelijk deskundige. Het moet wel content zijn die over jouw bureau gaat. Authentiek en origineel. Dan brouw ik daar een blogartikel van. Voor de continuïteit blog je minstens eens per maand. Als je wilt, stuur ik je daarvoor een mail ter herinnering.

Ervaringen van anderen met blogservice

‘Ik vind het knap hoe je alles hebt opgeschreven: vlot, jargon vrijwel afwezig en het is een verhaal’ – Bert-Jan

‘Caroline is snel, streng (in de meest positieve zin van het woord) accuraat en prettig om mee te werken. Haar enthousiasme voor de inhoud en taal is aanstekelijk en motiverend.’ – Anke Siegers

‘Ik heb iemand nodig die mij feedback geeft op mijn schrijven. Iemand die mijn teksten rijker, concreter en scherper maakt. Caroline, jij kan dit ontzettend goed. Dat heb je bewezen met het redigeren van mijn boek Succes met je Bedrijf. Je hebt aandacht voor de boodschap die ik mijn lezer meegeef, je vertaalt dit in woorden die bij mijn taal passen.’ – Marielle van der Vlies, ondernemer Succes met je Bedrijf

‘Erg goed artikel! Complimenten!’ – Arnoud van Gemeren, hoofdredacteur diverse tijdschriften ICT Media

‘Ziet er super uit Caroline! Mooi artikel geworden.’ – Hélène

Wat levert het jou op? Continuïteit!

Bloggen houdt je website levend en interessant om steeds weer naar terug te keren. Je doelgroep ziet daardoor elke week een mail van jou met een link naar je blog vol waardevolle informatie. Bloggen verhoogt op die manier ook je score op zoekmachines. Je kunt namelijk elke week weer een aspect belichten van de deskundigheid van je consultants. Je spreekt heel nauwkeurig jouw doelgroep in jouw niche aan met een persoonlijke toon. Dat onderscheidt jou van ieder ander bureau en maakt je presentatie op het internet authentiek. Je bouwt een reputatie op van betrouwbaarheid en waardevolle inhoud. Uiteindelijk levert je blog continuïteit van opdrachten.

Wat is jouw investering?

  • Het Gouden Blogabonnement; een interview met jou, je collega of je klant voor 197* per artikel.
  • Het Zilveren Blogabonnement; een eindredactie voor 79 per artikel.
  • Het Bronzen Blogabonnement; een klikscan voor 37 per artikel.

Kies je voor een wekelijks artikel, dan betaal je 4 artikelen per maand, dus dan heb je elk kwartaal een artikel gratis.

*De prijzen zijn zonder btw.

Je risico? Nul

Je kunt op elk moment je abonnement blogservice aanpassen of opzeggen. Per direct. No strings attached.

Kies de blogservice die past bij jouw bureau

Dit zijn richtprijzen, want je kunt elke combinatie kiezen. Blog je met een grote groep en vaker dan eens per week, dan is de prijs per artikel iets lager. En andersom. Maar blog minimaal eens per maand. Waarom? Omdat mensen een kort geheugen hebben, vooral jouw doelgroep. Ben je een trouwe klant, dan krijg je extra’s bij de blogservice als een blogcafé in company en een jaarplan.

Vertrouwen is een groot goed. Begin daarom met mijn voorwaarden. Niet zomaar klikken, eerst lezen. 2 A4’tjes in grote letters. En best redelijk: Voorwaarden Blogservice.

Weet je niet zeker welk abonnement je nodig hebt? De meest aangevraagde blogservice is Zilver. Of vraag eerst een gratis proef aan:

Vraag hier je gratis proef aan of meteen je abonnement Bloggen. 

Toch eigenwijs hè? Nou, als je het allemaal zelf wilt doen, kun je nog altijd de Blogbijbel bestellen. Of de Blogchallenge  Hoe schrijf je een blog? aangaan.

ClineKennisdelen gebruikt cookies om de site goed te laten functioneren. Klik voor akkoord. meer informatie

De cookie-instellingen op deze website staan op 'toestaan cookies' om je de beste surfervaring te geven. Ik verzamel anonieme gegevens met Google Analytics om te zien hoe mijn website functioneert en welke blogartikelen populair zijn. Daarin zit wel je volledige IP-adres, maar ik deel zo min mogelijk gegevens met Google en heb alles uitgevinkt. Ik volg je gedrag op mijn website niet persoonlijk. Mijn privacyverklaring staat onder Contact: https://clinekennisdelen.nl/contact-met-cline/Als je deze website blijft gebruiken zonder het wijzigen van je cookie-instellingen of je klikt op 'Akkoord' hieronder, ga je akkoord met deze instellingen.

Sluiten