Blogservice

Bloggen biedt vertrouwen en vereist continuïteit – net als je bedrijf

Je wilt bloggen om vertrouwen op te bouwen. Met de blogservice van Cline lukt dat ook.

Wie haar kennis deelt in een artikel, online of offline, creëert vertrouwen. Je doelgroep weet dat zij de expert is en ze geeft waardevolle informatie, wat haar sympathiek en betrouwbaar maakt. Met elk artikel bouw je een beetje vertrouwen, met regelmatig artikelen delen bouw je groot vertrouwen. En vertrouwen leidt op den duur tot opdrachten. Het is de belangrijkste voorwaarde voor opdrachten.

Continuïteit van je bedrijf vergt continuïteit van je opdrachten, vergt continuïteit van je relaties en dat vergt continu onderhoud. Per telefoon of met een bezoek natuurlijk, maar dat kost veel tijd. Online kun je gemakkelijk contacten onderhouden, maar dat  kan heel oppervlakkig worden. Iedereen heeft het over social media, maar wat post je dan? En hoe komen ze dan op jouw website? Bloggen klinkt interessant, maar hoe gaat dat jou zakelijk helpen, hoe pak je het aan en hoe zorg je dat het ook echt goed is? Daarom blogservice.

blogservice

De voordelen van bloggen

  • In een blog kun je de diepte ingaan.
  • Elk artikel kun je een ander onderwerp aansnijden en zo je diversiteit in projecten én consultants tonen.
  • Een blog biedt content voor je social media zodat je daar interessante berichten kunt plaatsen met een link naar je website voor wie meer wil weten: jouw doelgroep.
  • Een blog verbetert je vindbaarheid op precies de vragen waar je doelgroep naar zoekt – want dat zijn je blogonderwerpen.
  • Het geeft waardevolle inhoud aan je nieuwsbrief, zodat je abonnees ernaar uitkijken.
  • Geen tijd, geen ideeën of geen zin? Met blogservice ondersteun ik wat je nodig hebt. Zolang de inhoud maar van jou komt.

Continuïteit betekent dat je ook niet veel hebt aan eenmalige ondersteuning. Daarom heb ik blogservice-abonnementen. Je krijgt er meteen een jaarplan bij: elke dag, week en maand weet je wat je kunt doen en wat je van mij kunt verwachten. Inclusief een brainstorm voor de onderwerpen!

Goud: interview

Je consultant, CEO of klant laat zich telefonisch interviewen en ik schrijf daar een blogartikel van. Iedereen heeft wel een halfuurtje beschikbaar om antwoord te geven op vijf makkelijke vragen.

Zilver: redactie

Ik corrigeer, structureer en herschrijf soms het artikel tot het toegankelijk en aantrekkelijk is. Soms vraag ik vooraf voorbeelden of uitleg. Standaard kan de consultant één keer reageren, wat ik nog aanpas.

Brons: klikscan

Je consultants krijgen concrete tips per blogartikel met de bedoeling dat ze ervan leren. De tips zijn steeds op het schrijfniveau van je consultants. Het is de goedkoopste versie, maar ik ben wel hard. Hard voor weinig, dus.

Schrijf je hier meteen in voor een gratis proef. Je betaalt niets zolang je het niet plaatst.

De input van je bureau

Je levert een tekst als input aan, bijvoorbeeld een verslag, logboek, rapport, long read, whitepaper of research. Of een compleet blogartikel, of een naam en telefoonnummer van iemand die ik voor je interview. Denk aan je consultants, een klant of een vakinhoudelijk deskundige. Het moet wel content zijn die over jouw bureau gaat. Authentiek en origineel. Dan brouw ik daar een blogartikel van. Voor de continuïteit doe je dit minstens eens per maand. Als je wilt, stuur ik je daarvoor een mail ter herinnering.

Ervaringen van anderen met blogservice

‘Ik vind het knap hoe je alles hebt opgeschreven: vlot, jargon vrijwel afwezig en het is een verhaal’ – Bert-Jan

‘Caroline is snel, streng (in de meest positieve zin van het woord) accuraat en prettig om mee te werken. Haar enthousiasme voor de inhoud en taal is aanstekelijk en motiverend.’ – Anke Siegers

‘Ik heb iemand nodig die mij feedback geeft op mijn schrijven. Iemand die mijn teksten rijker, concreter en scherper maakt. Caroline, jij kan dit ontzettend goed. Dat heb je bewezen met het redigeren van mijn boek Succes met je Bedrijf. Je hebt aandacht voor de boodschap die ik mijn lezer meegeef, je vertaalt dit in woorden die bij mijn taal passen.’ – Marielle van der Vlies, ondernemer Succes met je Bedrijf

‘Erg goed artikel! Complimenten!’ – Arnoud van Gemeren, hoofdredacteur diverse tijdschriften ICT Media

‘Ziet er super uit Caroline! Mooi artikel geworden.’ – Hélène

Wat levert het jou op? Continuïteit!

Bloggen houdt je website levend en interessant om steeds weer naar terug te keren. Je doelgroep ziet elke week weer een mail van jou met een link naar je blog vol waardevolle informatie. Bloggen verhoogt je score op zoekmachines. Je kunt elke week weer een aspect belichten van de deskundigheid van je consultants. Je spreekt heel nauwkeurig jouw doelgroep in jouw niche aan met een persoonlijke toon. Dat onderscheidt jou van ieder ander bureau en maakt je presentatie op het internet authentiek. Je bouwt een reputatie op van betrouwbaarheid en waardevolle inhoud. Uiteindelijk levert het continuïteit van opdrachten.

Wat is jouw investering?

  • Het Bronzen Blogabonnement; een maandelijkse klikscan voor € 27 per maand.
  • Het Zilveren Blogabonnement; een maandelijkse eindredactie voor € 79 per maand.
  • Het Gouden Blogabonnement; een maandelijks interview voor € 147 per maand.

*De prijzen zijn zonder btw.

Je risico? Nul

Je kunt op elk moment je abonnement aanpassen of opzeggen. Per direct. No strings attached.

Kies de blogservice die past bij jouw bureau

Dit zijn richtprijzen, want je kunt elke combinatie kiezen. Blog je met een grote groep en vaker dan eens per week, dan is de prijs per artikel iets lager. En andersom. Minimaal eens per maand. Waarom? Omdat mensen een kort geheugen hebben, vooral jouw doelgroep. Ben je een trouwe klant, dan krijg je extra’s als een blogcafé in company en een jaarplan.

Weet je niet zeker welk abonnement je nodig hebt? De meest aangevraagde blogservice is Zilver. Of vraag eerst een gratis proef aan.

Lees wel de Voorwaarden. Doe nou maar even. Ik heb ze voor de verandering in klare taal geschreven. Twee A4’tjes zonder kleine lettertjes.

Vraag hier je gratis proef aan of meteen je abonnement. 

 

 

 

 

 

Toch eigenwijs hè? Nou, als je het allemaal zelf wilt doen, kun je nog altijd de Blogbijbel bestellen.