Vergelijk je Communicatie online

Je website is de etalage van je adviesbureau

Vergelijk je website met andere websites van adviesbureaus en ontdek wat je kunt verbeteren.

  • Hoe onderscheid jij je website van andere bureaus?
  • Waar staat jouw website ten opzichte van andere bureaus?
  • Hoe krijg je maximaal effect voor minimale inspanning?

Iedereen zit online

In 2016 vergeleek ik de websites van adviesbureaus. Adviesbureaus lopen achter op B2C-bedrijven; omdat je doelgroep grotendeels bestaat uit 40+-heren, denk je misschien dat die online lastig te benaderen zijn. Maar inmiddels zit je oma ook op Facebook. Iedereen zit online. Dus ook CEO’s. En iedereen googelt.

vergelijk etalage onderzoekOok je huidige en je oude klanten

Trouwens, je huidige klanten kijken ook op je website. Al was het maar omdat ze meer willen weten over die ene consultant. Dan wil je ook laten zien wat je nog meer in huis hebt. En je wilt contact houden met oude klanten, die je misschien een tijdje niet nodig hebben gehad, maar na een paar jaar weer een nieuwe klus hebben. Uit het oog uit het hart.

Zelfs zakelijke klanten

Dat geldt ook voor zakelijke klanten, want het zijn allemaal mensen. Je mag facturen sturen naar bedrijven, maar je klanten zijn altijd mensen. Op je website praat je altijd tegen mensen. Niet tegen muren.

Contact 

De volgende vraag is: wat vindt jouw doelgroep als ze op je website komen? En hoe verleid jij hen om contact met je te nemen voor een kennismaking? Je hebt dan misschien geen webshop, maar je website kan wel degelijk aanleiding zijn voor een kennismakingsgesprek. Als jij je doelgroep er maar weet aan te spreken. De meeste adviesbureaus kunnen dat veel beter.

Je hebt al een website

Je hebt toch al een website; een beetje bureau heeft daar serieus in geïnvesteerd. Zorg dan ook dat die website wat oplevert.

Vergelijk je communicatie online

Hoe? Met het rapport Nu moet je toch echt iets aan je website doen. Daarin vergelijk ik de communicatie van 300 adviesbureaus en versla ik 60 interviews met de verantwoordelijken van die websites. Vergelijk het zelf met je eigen website, of laat je website meten.

Het rapport kost € 15 exclusief btw en verzendkosten, de digitale versie zelfs maar € 5. Het eerste rapport overhandig ik op 9 mei 2017 aan Johan FM Molenbroek. Schrijf je nu in en ga naar huis met het rapport, inspiratie & nieuwe contacten én betere communicatie online.

Na 9 mei is het rapport hier te bestellen. Kun je niet komen op 9 mei, maar wil je toch zeker zijn van een exemplaar? Reserveer dan hier alvast je rapport! Voorinschrijvers krijgen 50% korting op het rapport.






papieren rapport € 15/2 excl btw, excl verzendkostendigitaal rapport € 5/2 excl btw

Je ontvangt het rapport zo snel mogelijk na 9 mei als de factuur betaald is. Je gegevens gebruik ik alleen voor verzending van het rapport.

 

 

 

Reageren is niet mogelijk