Vergelijk je website met andere adviesbureaus

300 websites, 60 interviews! Inschrijving gesloten

Vergelijk je website

Hoe goed levert jouw website jou opdrachtgevers? Nemen ze contact op? Kun je ze verleiden een eerste aankoop te doen? En hoe scoor je ten opzichte van andere websites? Een vergelijkend onderzoek biedt je een referentiekader voor de prestaties van jouw website ten opzichte van andere websites van soortgelijke bedrijven. Ik vergelijk jouw website met andere websites en online communicatie van adviesbureaus. Graag laat ik je vrijblijvend kennis maken. 

vergelijk

Vergelijk met andere adviesbureaus

Hoe toegankelijk is je website voor opdrachtgevers? Hoe doen andere consultancybureaus dat? Waarin kan je website nog beter worden?

Na een kort telefonisch interview krijg je een infographic waarin je dat precies kunt zien. Jij bent de enige die de infographic krijgt met de naam van je bureau; het onderzoek is anoniem. Voor Cline Kennis Delen heb ik een uitgebreid onderzoek opgezet om jou een vergelijking te kunnen bieden van jouw website met die van andere adviesbureaus. Hierin heb ik 175 punten bekeken van  300 websites. Je hoeft er alleen een paar vragen voor te beantwoorden per telefoon. Voorwaarde is dat je in een kennisintensieve branche werkt. Bijvoorbeeld een adviesbureau voor management consultancy, organisatieadvies, training en coaching of soortgelijk met 5 tot 70 medewerkers en ten minste één vestiging in Nederland. Engelstalige teksten zijn geen probleem. Val je hier ver buiten, dan is het onderzoek niet relevant voor jou.

Waarom dit vergelijkend onderzoek?

  • Ik wil je laten zien waar er nog ruimte zit om je website nog meer te laten bijdragen aan de doelstellingen van je bureau.
  • Daarnaast wil ik voor mij zelf zien waar behoefte aan is in mijn doelgroep; ik werk aan een handboek en ik blog daarover.
  • Ten slotte wil ik met het onderzoek aandacht vragen voor websites in deze branche en bijdragen aan de zichtbaarheid van de grote diversiteit in consultants. Zie ook de alinea over Blue Ocean, hieronder.
  • Het kost je alleen 20 minuten aan de telefoon. Geen geld. Want niet alles draait om geld.
  • Ik noem de naam van je bureau niet in de presentatie van het onderzoek, die gebruik ik alleen voor interne verwerking. Tenzij je graag genoemd wordt, uiteraard. Dan roep ik hem van de daken.

Vraag nu het vergelijkend onderzoek aan






Stuur mij vrijblijvend een vergelijkend onderzoek voor:

branche:

Ik ben het best bereikbaar op:


* nodig om het onderzoek uit te voeren en op te sturen.

Blue Ocean

Ik onderzoek continu wat adviesbureaus online communiceren. Waar ze actief zijn, wat ze doen. Dus doe mee en krijg een scherp beeld waar jij staat ten opzichte van andere adviesbureaus. Ik geloof in de blue ocean strategy; niemand is een concurrent, ieder heeft een eigen signatuur. Ik geloof in diversiteit van bureaus en consultants. Je kennis, kunde, doelgroep en persoonlijke insteek is per definitie anders dan die van de volgende consultant. Bovendien heeft elk bureau een eigen signatuur, aanpak en cultuur. Zorg dus dat je je eigen doelgroep vindt, boeit en bindt. Online kennis delen is daar een belangrijk aspect van.

Reageren is niet mogelijk