Referenties

Wat doen anderen met hun online communicatie?

Geloof me niet op mijn woord, maar lees de verhalen van mijn klanten. Adviesbureaus die je voor gingen. Anderen die actief zijn in hun online communicatie en ook ondersteuning willen.

Jan Kuipers FranklinCovey online communicatieJan Kuipers, directeur FranklinCovey Benelux

Maandelijks interview voor blogartikelen

“Dit was precies wat ik hoopte dat jij zou doen…
Thnx, Jan”

Nick Boersma referentieNick Boersma, Loket Brandveilig Leven

Via Eleven websiteteksten voor nieuwe website

“Ik vind het leuk hoe je op een mooie manier de verbinding tussen de teksten hebt vormgegeven. Van anderen kreeg ik terug dat ze het duidelijk vinden en dat het leuk en makkelijk leesbaar geschreven is. Complimenten dus!”

Ingela Wolf Sjögren WavemensIngela Wolf Sjögren, Wavemens

Webteksten, advies inrichting en blogartikelen op basis van interviews

“Je begeleidt mij in mijn online communicatie, denkt goed mee en komt steeds met nieuwe ideeën. Daarnaast werk je snel, bied je goede service en ben je gemakkelijk benaderbaar. Je luistert goed naar wat ik zeg. We vormen een evenwicht waarin we samen een taal ontwikkelen: ik ben terughoudender en ingetogener en jij voegt de marketing toe. Dat vind ik een mooi en prettig proces, omdat ik voel dat je mij goed begrijpt. Zoals je bijvoorbeeld even een enorme lijst van tweets maakt.
Ik vind online communicatie zelf zo’n enorme klus en voel me nu vrij omdat jij het in zulke mooie woorden weergeeft. (…) Het is goed om helder terug te zien in de tekst wat ik allemaal aan je vertel. Je verbindt je met mijn werk en bent betrokken. Ik heb de leiding, maar jij neemt de leiding voor de communicatie en dat vind ik een mooi samenspel. Ik vind echt dat je dat heel mooi doet. Dit meen ik vanuit het diepst van mijn hart.”

Rik Bijmholt

Rik Bijmholt, Founder Anderson MacGyver

Redactie blogartikelen vanaf maanden voor de eigenlijke start

“Caroline beoordeelt en verbetert onze conceptblogs en geeft creatieve inzichten. Wij zijn erg tevreden met haar ondersteuning en met name met haar flexibliteit om ons soms op het laatste moment te voorzien van input.”
Poul van Hooijdonk

Poul van Hooijdonk, Scannecs Procurement

“Caroline, you have done a great job by offering the 30 minutes interview and the text you produced soon after.
By doing so you made live much easier, as I was more or less struggling with some important input for a personal project.
The text that you were going to deliver arrived surprisingly fast in my mailbox, and was of such good quality that only some fine tune editing had to be done before publication.
Therefore I would surly recommend you to others as the “30 minutes interview” worked efficiently and the final result met my expectations.”

Bas Siers FranklinCoveyBas Siers, communicatiemanager FranklinCovey (van de 7 Habits)

“Onze online communicatie moet een overkoepelende propositie uitdragen. Dan komen mensen bij ons voordat ze een oplossing hebben bedacht. Zo kunnen onze consultants hen naar onze producten doorverwijzen met de beste oplossing. Dat gaan we gericht communiceren met blogartikelen. Daarvoor is coördinatie, voorbereiding en eindredactie van de bloggende consultants belangrijk. Dat is al een paar keer gelukt met blogartikelen die ruim 270 keer zijn gedeeld.”

RianneRianne van der Valk-Wols communicatiemanager Laevo

“Goede workshops gehad van Caroline over het schrijven van blogs. Caroline gaat daarbij veel breder dan je alleen te leren hoe je aantrekkelijke teksten schrijft. Er is ook aandacht voor zaken als hoe je je doelgroep aanspreekt op de website, SEO en vooral hoe en waarom je je kennis kunt delen. Wij hebben veel tips en stof tot nadenken gekregen waar we direct mee aan de slag kunnen!”

Vergelijk nu hier je website met je branche

Reageren is niet mogelijk