Converterende content? Stel een pakket samen en houd contact

    Converterende content

    Wat is het doel van je website? Respondenten uit mijn onderzoek noemen conversie het vaakst (47%). Waar heb je behoefte aan voor je website? Daarop antwoorden de respondenten het vaakst content (43%).  Dat betekent dat converterende content voor veel adviesbureaus een oplossing is.

    Converterende content is de brandstof die je website verandert van een kostenpost in een productiemachine. Wil je die machine optimaliseren? Maak dan eerst een wervende website.

    Hoe kom je aan converterende content?

    Laat nooit een journalist, copy writer of SEO-schrijver op basis van wat bijeen gegoogelde teksten je artikelen schrijven. Je wilt immers met je website laten zien wie je bent en wat je doet (noemt 31%, respectievelijk 41% van de respondenten spontaan). Dan helpt het niet als je teksten op je website zet die iedereen kan schrijven en die je overal kunt vinden. Ik geloof dat het essentieel is dat de content van je website van je consultants en je projecten komen.

    Converterende content komt vooral van consultants

    Dus: laat de consultants interviewen of laat ze zelf schrijven over hun projecten. Om de teksten echt representatief en converterend te maken is het zinvol om daar vooraf wat over af te spreken en ze achteraf te laten nakijken.

    Hoe goed is dat dan wel?

    converterende contentArnoud van Gemeren, hoofdredacteur
    Boardroom IT, Tijdschrift IT Management & Outsource Magazine

    [16:07] “Erg goed artikel, John! Complimenten!

    Met vriendelijke groet, Arnoud van Gemeren”

    [16:13] “Dank voor het compliment. Dat komt echter volledig toe Caroline van Wijk, die het interview ervoor heeft gedaan en het artikel heeft geschreven. Je mag mag haar altijd bellen voor redactionele hulp.

    Groet, John Simons, Anderson MacGyver

    [16:35 aan mij:] “Goed werk hoor!”

    Kies een pakket dat bij je bureau past

    Wat het beste is voor jouw bureau en wat je precies nodig hebt is mijn uitgangspunt. Dat is afhankelijk van het precieze doel van de website van jouw bureau, de behoefte van jouw marketing en verkoop, de werkwijze van je consultants en de waarden van je bureau.

    Neem daarom contact op voor een uitgebreide intake en een advies op maat. Dan beslis je daarna wat je zelf kunt en wat eventueel mijn rol daarin is.





    Neem met mij contact op voor een stappenplan.Neem met mij contact op voor een kennismakingsblog
    Je zit nergens aan vast!



    Stuur dan ook maar meteen die infographic en de mailing met elke 2 weken een goed artikel

    Reageren is niet mogelijk